15 Ağustos 2011 Pazartesi

salata model

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTqs64aK2NZnioh92hZIiSBikFjlLgm4qAR8KAskHDzmD2zA53C9A

http://gulunmutfagi.files.wordpress.com/2011/02/101_0103.jpg



Güzel Salata Resimleri

IMG_5253

Salatalarınızı şıklaştırmak için çok kolay bir süsleme...
Havuç ve salatalık dilimlenir,bir üçgen dilim kesilip çıkarılır,kürdana önce salatalık geçirilir,üstüne de havuç tutturulur.
Bu güzel fikri yetur'da görmüştüm.



Bazı bloglarda gördüm. Adına yalancı suşi demişler suşi yi daha önce hiç yemediğim için tadı hakkında en ufak bir fikrim yok. Bende hazır pazı sarması yapmışken birde şekil itibari ile çok beğendiğim bu mezeyi deneyim dedim. İçinde yoğun olarak patates olmasına rağmen havucun keskin lezzetinden dolayı ben açıkçası havuç yerine daha farklı birşey konması gerektiğini düşünüyorum. Deneyecek arkadaşlarında mutlaka havuç yerine başka birşey koymasını öneririm. Tadı için eh demekten başka birşey diyemiyorum.

Bu mezenin yapılışına gelince ise: 1-2 pazı yaprağı sıcak suya daldırılıp çıkarılır. Haşlanmış bir büyük patates, tuz ve istenen baharatla ezilip püre haline getirilir. Pazı yaprağının üzerine uzunlamazına konur. Patatesle beraber haşladığımız havucta ortasına konur ve sarılır.

Afiyet olsun.

Etiketler : pazı,patates,havuç,meze,yalancı suşi

HAVUÇ SALATASI

19/3/2010 · Kategori: SALATA VE MEZELER , Yemek

Herkese sağlıklı mutlu bir hafta sonu diliyorum.

Etiketler : havuç,turp,salata,havuç salatası

PATATES SEPETİ

3/6/2009 · Kategori: SALATA VE MEZELER , Yemek



HAZIRLANIŞI: Patateslerin kabuklarını soyup haşlarız sıcakken tuz ile beraber püre haline getiririz slikon muffin kalıblarına yerleştiririz ortalarını çay kaşığı yardımı ile fazla derin olmayacak şekilde alırız, soğuduktan sonra kalıptan çıkarırız . Süzme yoğurt veya kendi süzdürdüğümüz yoğurdumuza sarımsak ekleriz patateslerin ortasına koyarız toz kırmızı biberimizi sıvı yağ ile kavururuz biberimizi servis yapacağımız zaman ekleriz arzu ettiğimiz şekilde, süsleriz.
AFİYET OLSUN.

Güzel Salata Resimleri

Güzel Salata Resimleri

Güzel Salata Resimleri

Güzel Salata Resimleri

Güzel Salata Resimleri

Güzel Salata Resimleri



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder